Witamy naszych gości w O.W. „Kala” i prosimy o zapoznanie się z zasadami panującymi w ośrodku, pozwoli to obu stronom uniknąć nieprzyjemnych sytuacji, a nam ułatwi pracę i pozwoli skupić się nad umileniem Państwa wypoczynku.
Klienci przebywający w Ośrodku i korzystający z jego usług zobowiązani są przestrzegać regulaminu na nim panującego, przepisów P-poż i BHP oraz w sytuacjach awaryjnych stosować się do zaleceń osób wskazanych.
- Opłaty za zakwaterowanie w O.W. „Kala” określa cennik dostępny w recepcji, oraz na stronie www.owkala.pl.
- Klienci O.W. „Kala” zobowiązani są dokonać meldunku niezwłocznie po przyjeździe w Recepcji. W celu potwierdzenia tożsamości, klient ma obowiązek okazać się dokumentem z fotografią.
- Należność za pobyt, oraz opłata miejscowa pobierana jest w dniu przyjazdu do godz. 1700. Bardzo prosimy o punktualne uregulowanie płatności.
- W ośrodku obowiązuje doba hotelowa od godz. 1600 w dniu przyjazdu do godz. 1000 w dniu wyjazdu. Prosimy o przestrzeganie godziny hotelowej.
- Właściciel O.W. „Kala” nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty i mienie pozostawione w wynajmowanym pokoju, oraz za samochody zaparkowane na jego posesji, ani znajdujące się w nich przedmioty i mienie.
- W momencie przekazania przez recepcję klucza do pokoju stają się Państwo jego gospodarzami, na życzenie pokój może zostać sprzątnięty, w tym celu należy uzgodnić tą usługę z personelem lub zgłosić sprzątanie w Recepcji.
- O.W. „Kala” nie przyjmuje zwierząt na swoim terenie (w sytuacjach wyjątkowych prosimy o kontakt z właścicielem Ośrodka celem ustalenia warunków na jakich zwierzę mogło by przebywać na terenie O.W. „Kala”).
- Wprowadzenie na teren O.W. „Kala” psa lub innego zwierzęcia , należy uzgodnić z właścicielem Ośrodka lub osoba upoważnioną.
- W ośrodku obowiązuje cisza nocna trwająca w godzinach 2300 – 700.
- Klient może organizować uroczystości w wynajmowanym pokoju tylko po uprzednim uzyskaniu zgody kierownictwa i w granicach czasowych określonych tą zgodą ale nie dłużej niż do godz 2200.
- Gość ponosi pełną odpowiedzialności materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych (również zagubienie kompletu kluczy) powstałe z jego winy lub winy odwiedzających. Za zniszczenia wykryte po opuszczeniu pokoju po wcześniejszej konsultacji z najemcami zostaną oni obciążeni kosztami naprawy.
- Osoby korzystające z wyżywienia w stołówce O.W. „Kala” proszone są o dostosowanie się do godzin podawanych posiłków, oraz regulaminu stołówki wywieszonego obok jadłospisu.
- Zadatek przepada w całości w przypadku odwołania przez klienta rezerwacji pobytowej. Jednocześnie informujemy, że w przypadku skrócenia pobytu po dokonaniu meldunku nie dokonujemy zwrotów.
- W obiekcie zabronione jest:
- zapraszanie i przyjmowanie gości (osób nie będących klientami ośrodka) w pokojach po godz. 2200 zachowanie gości i osób korzystających z usług ośrodka nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości, kierownictwo oraz pracownicy mogą odmówić bowiem dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę,
- zabrania się przestawiania mebli w wynajmowanych pokojach oraz wynoszenia ich na zewnątrz pokoju bez uzgodnienia tego z właścicielem Ośrodka.
- Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zakwaterowania osobom:
- będącym pod widocznym wpływem alkoholu lub środków odurzających,
- które zachowują się agresywnie, w sposób powszechnie uznany za niestosowny.
- Osoby naruszające zasady niniejszego regulaminu zobowiązane będą do opuszczenia ośrodka bez zwrotów kosztów.
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa, będą odesłane na jego koszt pod wskazany adres. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji przedmioty te przechowane zostaną przez miesiąc , a następnie zostaną zniszczone.
- O.W. “Kala” udostępnia bezpłatnie dla gości wczasowych internet bezprzewodowo WiFi na terenie ośrodka, lecz nie odpowiada za jakość połączenia.
- Świadczymy usługi zgodnie ze swoją kategorią, w przypadku zastrzeżeń, reklamacji dotyczących co do jakości usług, gość proszony jest o zgłoszenie ich nie później niż dobę od momentu meldunku, reklamacje składane w dniu wykwaterowania nie będą rozpatrywane. Jednocześnie informujemy, że nie odpowiadamy za niedogodności spowodowane z przyczyn od nas nie zależnych Np. przerwy w dostawie prądu czy wody.
Regulamin O.W. „Kala” podaje się do wiadomości poprzez zamieszczeni na stronie www.owkala.pl , oraz do indywidualnego zapoznania się przez klienta przy czynnościach meldunkowych w Recepcji.
Regulamin niniejszy zatwierdzony został przez właściciela O.W. „ Kala” i obowiązuje od dnia 30.11 2010 r.